Tartalom
- A Vállalkozás adatai
- Megvásárolható termékek köre
- Rendelési információk
- Árak
- A megrendelések feldolgozása, szállítási határidő
- Fizetési és szállítási feltételek
- Kellék- és termékszavatosság
- Jótállás
- Elállás joga
- Ügyfélszolgálat, panaszkezelés, jogi igények érvényesítése
- Adatkezelés
- Egyéb rendelkezések
- Barion Pixelre vonatkozó kiegészítő általános szerződési feltételek
Jelen ÁSZF a www.gombadr.hu domain néven, üzemeltető által (ld. lentebb) nyújtott online katalógus szolgáltatásra terjed ki, és az üzemeltetést végző Vállalkozás (a továbbiakban: Mi, Eladó), valamint a Webáruház vásárlója (a továbbiakban: Ön, vagy vásárló), (a továbbiakban együtt: Felek) jogait és kötelezettségeit, illetve a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos – jogszabályi előírásoknak megfelelő – tudnivalókat szabályozza.
- Vásárlójelen szerződésben: Az Online katalógusban szereplő termékek megvásárlását megrendelés útján kezdeményező természetes személy, aki a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet értelmében fogyasztónak minősül.
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunknak figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Amennyiben megrendelést kíván leadni, az ÁSZF elfogadásáról kifejezett nyilatkozatot is tennie kell a megrendelés elküldésével egyidejűleg.
Jelen dokumentum magyar nyelven, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül, mely nem kerül iktatásra. A megrendeléskor hatályban lévő ÁSZF tárolt változatát az erre irányuló jogi kötelezettség teljesítése érdekében a szerződés megszűnésétől számított 5 évig őrizzük. A vásárlásról kibocsátott számla adatait a számviteli jogszabályokban előírt ideig őrizzük.
Fenntartjuk a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. A folyamatban lévő vásárlásokra a megrendelés elküldésének időpontjában érvényes ÁSZF az irányadó.
AZ ÁSZF a Webáruház e célra szolgáló menüpontjából is letölthető, illetve nyomtatható, továbbá megtalálható üzlethelyiségeinkben.
Az ÁSZF hatályba lépésének napja: 2020. január 20.
A VÁLLALKOZÁS ADATAI
Cégnév: Szondi Kristóf ev.
Székhely: 4432 Nyíregyháza, Csongor u. 25.
Képviseletében eljár: Szondiné Tóth Ágnes
Nyilvántartási száma: 44640880
Adószám: 67277032-2-35
Bankszámlaszám: 68800099-11120205
Ügyfélszolgálat/: gombadr2020@gmail.com
Tárhely szolgáltató adatai Cégnév: Websupport Magyarország Kft.
Székhely: 1119 Budapest,
Fehérvári út 97-99.
Ügyfélszolgálati telefonszám: +36-1-700-2323
A Szolgáltató végzi a WEBSHOP karbantartását, továbbá a honlap és az ahhoz kapcsolódó adatok tárolásához szükséges tárhely biztosítását.
MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK KÖRE
Sajáttermesztésű gyógy hatású gomba őrlemények, kivonatok.
A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egységárát, egyéb lényeges tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
RENDELÉSI INFORMÁCIÓK
Webkatalógusunkon történő rendeléshez a vásárlónak nem kell előzetesen regisztrálnia.
A kívánt terméket, az Ön által kiválasztott mennyiségben megrendelheti emailben vagy telefonon keresztül is.
A kiválasztott termékeket a GLS Futárszolgálattal vagy a Magyar Postával szállíttatjuk el a megadott címre. Amennyiben személyesen nem tudja átvenni a megrendelését, meghatalmazottja átveheti Ön helyett. A termékek árát van lehetőség előre utalással, utánvéttel a futárnak kifizetni, illetve bankkártyás fizetéssel a weboldalon rendezni.
ÁRAK
A Webkatalógusban feltüntetett eladási árak, illetve egységárak az általános forgalmi adó összegét tartalmazzák, az esetlegesen felmerülő szállítási költség nem kerül beépítésre az eladási árba, az külön tételként szerepel. A 15.000.- forint értékben rendelt termékek kiszállítási díját átvállaljuk, így ez a Vásárlót ez esetben nem terheli. 15.000.- forint alatti értékű rendelés esetén a termékek árához szállítási költséget számítunk fel.
Amennyiben hibás árat tüntettünk fel a termék mellett, a tőlünk elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy – a jogszabályoknak megfelelően – Vállalkozásunk nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben ÖN ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
A szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt megtalálható.
Webáruházunkban időszakonként kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosítunk kupon formájában. Kupon akciók esetén a termék vételárának részben vagy egészben történő megfizetése az internetes felületen a kupon adatainak megadásával is lehetséges. A kupon kódját az érvényességi idején belül be kell írni a megfelelő mezőbe. Egy megrendeléshez csak egy kupon váltható be, a kuponok nem vonhatók össze. A kuponok felhasználási feltételeinek egyéb részleteit az aktuális kupon-akció feltételei tartalmazzák.
A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA, SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ
A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfő/ péntek történik 8.oo – 13.00 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a raktáron lévő termékek esetében a visszaigazolástól számított 1-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helytől függően 8-10 munkanap.
FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA, SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ
A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfő/ péntek történik 8.oo – 13.00 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a raktáron lévő termékek esetében a visszaigazolástól számított 1-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helytől függően 8-10 munkanap.
FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
Fizetési feltételek
Áruházunkban bankkártyával, átutalással vagy utánvéttel történő fizetésre van lehetősége. Bankkártyával történő fizetéshez partnerünk a Barion Payment Zrt.
Fizetés bankkártyával vagy Barion egyenleggel
Bankkártyával vagy Barion egyenleggel történő fizetéskor a böngészője átirányítja a Barion biztonságos szervereire, ahol a fizetés megtörténik. Ilyen módon a bankkártya adatokat és a tranzakciót nem a glamboutiqe.hu webshop, hanem az erre feladatra specializálódott Barion Payment Zrt kezeli. A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Fizessen kényelmesen bankkártyával
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyája számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
Ha azonban regisztrál, soha többé nem kell begépelnie a kártyaadatait egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címe és jelszava. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságot is növeli!
Fizetéshez használhatja
- Mastercard vagy Maestro bankkártyáját
- Visa vagy Electron bankkártyáját
- Amex bankkártyáját
Fizessen kényelmesen bankkártya nélkül
Ha nincsen bankkártyája, fizetéshez használhatja, az előre feltölt Barion egyenlegét, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tud feltölteni, illetve amire ismerősei is tudnak pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mail címe és jelszava megadásával tud fizetni.
Ingyenes
A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes. Nincs havi díj sem.
A Barion egyenlegkezelés is ingyenes, nincs belépési vagy havi díj. Az egyenleg feltöltésének és visszaváltásának vannak szerény díjai, de a banki átutalással történő feltöltés ingyenes.
Barion alkalmazás
A Barion alkalmazásokkal követheti vásárlásait, Barion egyenlegét is itt kezelheti, illetve pénzt küldhet vagy fogadhat.
Első a biztonság
A Barion szervereit a Norton/Symantec/Verisign 256 bites SSL titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizze, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adja meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót. A böngészője zöld színnel jelzi, ha a fizetés biztonságos, és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja.
A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.
Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj hozzáadódik.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Szállítási információk
- A webkatalógus által kapott megrendeléseket a GLS futárszolgálat vagy a Magyar Posta futár kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a fent megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják.
- 15.000.- Ft feletti értékű vásárlás esetén a Vásárló szállítási költségét átvállaljuk, ez esetben külön szállítási díjat nem számolunk fel.
- Kizárólag abban az esetben rendelje meg utánvéttel a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
- Lehetőség van személyes átvételre is viszonteladóink üzleteiben.
Katalógusunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a Vállalkozás ügyfélszolgálati adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Házhoz szállítás díjszabása
- A házhoz szállítás díja GLS futárszolgálattal: 1.590.- Ft.
- GLS csomagpontra történő szállítás: 990.- Ft.
- MPL házhozszállítás 1.990.- Ft.
- MPL csomagpont 990.- Ft + 790.- Ft kezelési költség.
- Személyes átvétel esetén nincs szállítási és utánvételi díj.
Amennyiben a termék adatlapján úgy látja, hogy a kiszállítás díjmentes, szállítási költség nem terheli a megrendelését.
Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik.
KELLÉK- ÉS TERMÉKSZAVATOSSÁG
Ön hibás teljesítés esetén az Eladóval szemben kellék- vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Kellékszavatossági igénye keretében kérheti a termék kicserélését, vagy elállhat a vásárlástól, ez esetben visszafizetjük az Ön által teljesített befizetést.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogok érvényesítésére már nincs lehetőség.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vállalkozásunk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban Ön köteles bizonyítani, a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.
Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.
JÓTÁLLÁS
Az Eladó a forgalmazott termékek körére tekintette jótállásra nem köteles.
ELÁLLÁS JOGA
A fogyasztó az elállás jogát gyakorolhatja a nyilatkozat minta alapján, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával.
A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
Ön a szerződés megkötésének napjától a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendeltterméket.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kr.) 29. § e) pontja alapján nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Tehát nem élhet az elállás jogával a fenti termékek esetében, amennyiben a fent hivatkozott terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta.
Amennyiben él elállási jogával, úgy ezt egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni Velünk (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben), vagy szóban, üzlethelyiségünkben. Az elállási nyilatkozat beérkezését annak kézhezvételét követően haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek. Elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a részünkre visszaküldeni. A visszaküldés költsége Önt terheli.
Elállási jogával személyesen is élhet, az üzletünkben.
Az elállási nyilatkozat letölthető a Webáruház Elállási nyilatkozat elnevezésű menüpontjából.
Amennyiben elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles a Vállalkozás az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha Ön olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg Ön hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegyük.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT, PANASZKEZELÉS, JOGI IGÉNYEK ÉRVÉNYESÍTÉSE
Vállalkozásunkkal szemben Ön panasszal élhet a székhelyünkre címzett postai küldeményben, az ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címére küldött levélben, illetve szóban telefonosügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve üzlethelyiségünkben.
A panasz felvételéhez szükséges:
a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal együtt küldünk meg a vásárló részére. A részünkre írásban beérkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgáljuk és arra érdemi választ adunk. Panaszának esetleges elutasítását indoklással látjuk el.
A panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt őrizzük meg.
Vállalkozásunk törekszik arra, hogy a jogvitáit elsősorban békés úton rendezze.
A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára. A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.
Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult Békéltető Testülethez is fordulni. A békéltető testület előtti eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testületnél jogosult eljárást kezdeményezni. A békéltető eljárásában a Webáruház üzemeltetője a vonatkozó jogszabály alapján köteles részt venni és együttműködni. A testületek listáját megtalálhatják a www.bekeltetes.hu oldalon. Amennyiben a fogyasztó panaszát vagy minőségi kifogását a webáruház nem, vagy nem a jogszabályoknak megfelelően kezelte, illetve egyéb, a fogyasztói jogot sértő hibát vétett, a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A lakóhely szerint illetékes járási hivatalok listáját és elérhetőségeit a www.jarasinfo.gov.hu oldalon érhetik el. Egyes esetekben (így webáruházakat érintő bizonyos jogsértések esetén is) az eljárást a megyeszékhelyek járási hivatala folytatja le.
A vállalkozás székhelye szerint illetékes Békéltető Testület (Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Békéltető Testület, 4400, Széchenyi u 2., postacím: 4401 Nyíregyháza, Pf. 260., Telefon: 0642-416074, e-mail: bekelteto@szabkam.hu), eljárásának lefolytatására irányuló kérelem: http://bekeltetes-szabolcs.hu/docs/KERELEM2017.pdf
Szerzői jogok
A weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.
Részleges érvénytelenség, magatartási kódex
Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandók.
Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.
ADATKEZELÉS
Kérjük, olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat, amelyben részletesen ismertetjük az EU Általános Adatvédelmi rendeletének megfelelő adatkezelési gyakorlatunkat, illetve a fogyasztók személyes adatainak védelméhez fűződő jogait és lehetőségeit.
EGYÉB RENDELKEZÉSEK
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), valamint a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.